herb BIP - Przedszkole Publiczne Nr 4 w Goleniowie

Ramowy rozkład dnia

                                                           Ramowy rozkład dnia

 

                            w Przedszkolu Publicznym Nr 4 w Goleniowie

 

 

                                  Podstawa programowa wychowania przedszkolnego

                                               realizowana jest w godz. 7;30–12;30.

 

 

 

6;30–7;30 – schodzenie się dzieci

 

 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę.

 

 

7;30–8;10 – ćwiczenia ogólnorozwojowe

 

 Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową itd. Zabawy ruchowe lub zestawy ćwiczeń porannych.

 

 

8;10–8;20– przygotowanie do śniadania

 

 Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.

 

 

8;20–8;45 – śniadanie

 

8;45- 9;00 – zabiegi higieniczne i przygotowanie do zajęć 

 

9;00–10;00 – zajęcia dydaktyczne

 

 Realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego w  przedszkolu programu wychowania przedszkolnego.

 

10;00- 10;15- przygotowanie do drugiego śniadania

 

Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne

 

10;15- 10;35 -  II śniadanie

 

10;35–10;45 – czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne

 

 

 10;45- 11;45- pobyt na świeżym powietrzu

 

 Zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki i obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego oraz gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.

 

 

 

11;45–12;00 – przygotowanie do obiadu.

 

  Czynności w szatni i zabiegi higieniczne.

 

 

12;00–12;20 – obiad (zupa).

 

 

12;20–12;35 – przygotowanie do odpoczynku dzieci

 

 

 12;35–13;15 – odpoczynek dzieci

 

   Grupy młodsze: leżakowanie.

 

 Grupy starsze: słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne, praca z dzieckiem zdolnym i dzieckiem z potrzebami edukacyjnymi, zabawy dowolne, zabawy na świeżym powietrzu.

 

 

13;20–13;30 – przygotowanie do obiadu 

 

 Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.

 

 

 

13;30–13;55 – Obiad  ( II danie)

 

  

14;00–16;30 – ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci

 

 Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową itd. Zabawy ruchowe oraz gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia.

 

 Realizacja programów własnych.

 

 Rozchodzenie się dzieci.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marzena Barycza 06-11-2013 21:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 06-11-2013
Ostatnia aktualizacja: Marzena Barycza 06-11-2013 21:26